Valentino Rossi, ro?en 16. velja?e 1979. godine u Urbinu u Italiji, svoj debi imao je 1993. godine u talijanskom prvenstvu s motorom Cagiva u klasi 125 ccm, da bi ve? sezonu kasnije došao do prve titule prvaka.
Takav talent nije mogao pro?i nezamije?en te ga je Aprilla angažirala za Europsko prvenstvo u klasi 125 ccm. Svoju debitantsku sezonu Rossi je završio na odli?nom tre?em mjestu, da bi te iste sezone ponovno bio prvak Italije.
Godina 1996. ozna?avala je prvu Rossijevu sezonu u Svjetskom prvenstvu gdje je vozio Aprillu za mom?ad Scuderia AGV. Sezonu je završio na 11. mjestu, a osvojio je i prvu utrku u ?eškoj.
Prva sezona za Rossija je bila ?isto privikavanje na motor i utrke, a ve? sljede?e dolazi do prvog naslova prvaka s mom?adi Nastro Azzurro Aprilia te tako postaje najmla?i prvak u povijesti s impresivnih 11 pobjeda.
Takav uspjeh Rossiju je omogu?io da napreduje i idu?e sezone nastupi na motorima ja?ine 250 kubika, što je iskoristio da svima dokaže koliki je talent ostvarivši pet pobjeda te je sezonu završio na drugom mjestu.
Ponovno je jedna sezona bila dovoljna Valentinu da se privikne na novu klasu. Ovog puta je doslovno pomeo konkurenciju s devet pobjeda i nedostižnih 309 bodova za novi naslov prvaka.
Ulaskom u novi milenij, 2000. godine, Rossi opet radi korak naprijed i prelazi u klasu - 500 ccm. S mom?adi Nastro Azzurro prelazi na Hondu te je njegova strategija - jedna sezona za privikavanje, druga za osvajanje naslova - ponovno upalila.
Prvu sezonu završio je na drugoj poziciji s dvije pobjede i 209 bodova dok je u drugoj (2001) sa 11 pobjeda došao do naslova prvaka. Ve? tada je bilo
Po?etkom 2002. napravljena je mala revolucija u najja?oj konkurenciji predstavljanjem motora od 990 kubika koji su se utrkivali zajedno s motorima od 500 kubika. Prve sezone Rossi je protutnjao prvenstvom na Hondi RC211V i tako postao prvi prvak u MotoGP klasi, da bi sljede?e sezone ponovio uspjeh osvojivši drugu MotoGP titulu.
Prije po?etka 2004. Rossi je iznenadio cijeli moto svijet prešavši iz superiorne Honde na Yamahu koja se do njegovog dolaska nije previše isticala. No njegov veliki talent pomogao je mom?adi da napravi konkurentan motor pomo?u kojeg je, unato? dobrim pokušajima velikog rivala Setea Gibernaua, došao do tre?eg, a sljede?e godine i do ?etvrtog naslova prvaka zaredom u MotoGP klasi.
Sezona 2006. bila je ?isti dokaz voza?ke veli?ine Valentina Rossija. Nakon problema prožetog prvog dijela u kojemu je za vode?im voza?em Nicky Haydenom zaostajao veliki 51 bod odli?nim je vožnjama sve okrenuo te se o naslovu odlu?ivalo na posljednjoj utrci sezone - Valencija.
Ovoga puta Rossi je bio taj koji je morao ?estitati boljemu. Talijan je u petom krugu izgubio ravnotežu i pao, s ?ime je naslov automatski otišao u ruke Haydenu. Novu priliku za najve?u nagradu Rossi ima ove godine ovoga puta na potpuno novim motociklima pogonjenim motorima od 800 kubika. Iako je ponovno sezonu zapo?eo slabije Talijana se nikada ne smije otpisati. Potvrdio je to šestom za redom pobjedom na doma?oj stazi u Mugellu i time najavio pohod na novi naslov.