full screen background image

Zanetti: «Zaslužili smo više» – Zanetti: «Meritavamo di più»

MILANO – “Ovaj nam poraz baš i nije trebao i mislim da smo na temelju prikazane igre zaslužili nešto više. Na žalost, ishod je bio drugačiji a sada moramo se potruditi kako bi pripremili što bolje predstojeće utakomice izvan Milana”, komenitirao je Javier Zanetti odmah nakon poraza od Juventusa.
“U svakom slučaju – nastavio je – žalopojke nam ništa ne pomažu. Sada nas očekuju dvije teške utakmice i naša je želja ponovno uspostaviti pobjednički ritam. Prvi gol Juventusa postignut je iz zaleđa? Da, istina je, i takve stvari mogu bitno utjecati na utakmicu. Ali što je bilo, bilo je i nema smisla se time zamarati. Nemojmo zaboraviti da smo još uvijek prvi i da ćemo učiniti sve kako bi tu ostali do kraja prvenstva”.


Italia

MILANO – “È una sconfitta che non ci voleva, per quello che si è visto in campo meritavamo sicuramente di più. Purtroppo però è andata così e ora dobbiamo pensare a lavorare bene per preparare le prossime partite che ci attendono in trasferta”, questo il commento a caldo di Javier Zanetti dopo la sconfitta contro la Juventus”.
“In ogni caso – prosegue – è inutile rammaricarsi, ci attendo ora due partite in trasferta e vogliamo assolutamente ripartire a fare bene. Il gol della Juventus era in fuorigioco? È vero, e questi episodi possono condizionare la gara. Ma ormai è andata così e non pensiamoci più. Non dimentichiamoci che siamo sempre in testa alla classifica, faremo di tutto per restarci sino alla fine”.




Odgovori